Niina ja Marika oli järjestäneet mulle ikimuistoiset babyshowerit :)

Mulle järjestettiin ihan mahtavaa ohjelmaa juhlissa:
- pilttisoseiden maistelu (huivi silmillä tutti kaulassa, tutti upotettiin soseeseen ja sen jälkeen mun suuhun, mun sitten ois pitänyt tietää mitä sose sisälsi :D 1 oikein :D)
- vauvakuvien arvuuttelu: mun piti arvata kuka on kukin vieraista vauvakuvissa
- hemmotteluhetki: jalkakylpy piparmintturakeissa ja sen jälkeen isukki kuivasi ja rasvasi satsumavoiteella :)
- nuken pukemiskilpailu: vieraat jakautuivat pareihin ja sitten puettiin nukelle vaatteet kilpaa. Me hävittiin Valtterin kanssa, vaikka luulin että meillä meni hyvin :D

Lisäksi sain ihania lahjoja! ♥


Aivan ihanan kirjankin Marika ja Niina olivat väkertäneet ♥ Sinne vieraat kirjottivat arvauksensa syntymäpäivästä, painosta, pituudesta ja lisäksi terveisiä :) Siellä oli myös hauskoja/noloja kuvia musta ja Isukista :D

Kakku oli tehty mun omasta paidasta ja vyösoljesta mallia ottaen! Kiitos se oli täydellinen :) Ekan kerran mulle tehtiin fantasiakakku, kun mä olen vaan tehnyt muille :D

Muut tarjoilut, kuvasta puuttuu vielä piiras, josta unohdin ottaa kuvan.

Tädiltä :)

Niinalta ja Marikalta <3 Tuo ihana kirja, joka sisältää kuvia minusta ja isukista, hauskoja juttuja ja veikkaukset syntymäpäivästä, pituudesta ja painosta ja terveiset vierailta! Piparmintturakeet, satsumavoide, vaippakakku: harja ja kampa (olin unohtanut hankkia vauvaa varten!!), Barbapapa helistin, kylpyankka, vauvansukkia joista oli muotoiltu ruusuja!, purulelu ja vauvanhoitoöljy :)

Marilta <3 Tuossa puvussa poitsu tulee kotiin sairaalasta!

Toinen kuva vielä kun unohdin kuvasta kuoharin!

Nooralta ja Arilta :)

Lilyltä, Vonnelta ja Minnalta :) En tienny että tollasia värivaihtavia lusikoita on jotka ilmoittaa jos ruoka on liian kuumaa! Huippua! :)

Siskontytöt oli valinneet mulle vauvaleluja :) <3

Ensitutti ja vaipanvaihtoon pyyhkeitä <3

Tutteja ja unipussi pienelle.

Toinen vaippakakku Hessun perheeltä <3 Paaaljon vaippoja, lehmäsoittorasia, pieni lehmälelu, pieni autolelu, 20 e, onnen dollari, lehmätuttiketju ja tutteja ♥