Mun synnytystoiveista:

Mä haluaisin synnyttää ilman epiduraalia. Siihen mä tähtään ja se on kirjoitettu mun synnytystoiveisiin, saan muuttaa mieltäni synnytyksen aikana, mutta kätilöt tukevat mua kaikilla muilla tavoilla, jotta voisin synnyttää ilman epiduraalia näin me sovittiin :) 

Ajattelin selvitä siitä positiivisilla ajatuksilla, ajatuksilla vauvasta ja siitä kuinka kipu loppuu välittömästi kun vauva on maailmassa.

Lisäksi sain anopilta onnen kiven jota aion puristaa toisessa kädessä ja toisella kädellä kaikin voimin avokin kättä :D

 

Olo on aika hyvä :) Supistuksia tulee ja menee, välillä enemmän, välillä vähemmän. Häätöäkin on jo yritetty, mutta aika ei vielä ole kypsä kun häätö ei ole onnistunut. Noh, tulee sitten kun on tullakseen :) Liitosvihlasuja/kipuja esiintyy alakerrassa, lantiolla jne. Alaselkä ei enää aina jaksa, mutta hyvin on senkin kanssa pärjätty :) Tänään tuli käveltyä ympäri ämpäri Lauttasaarta, monen monta kilsaa, välillä meinas kunto loppua mutta hyvin kuitenkin jaksoin :)