Olipas jännää! Olin ihan hermona kun pääsin töistä :D Komentelin avokillekin oikeat vaatteet päälle, ei saanut pukeutua liian urheilullisesti :D ja haukuin ylipitkän siiilin kun mun piti leikata se ennen neuvolaa, mut sit mies tuliki myöhässä töistä kotiin :D Kauhee mamma mäki oon :D Noku stressas et sen pitää saada meistä hyvä kuva vanhempina :DDD Kysyin avokilta et kattooko se jos mul on ei huolletut varpaankynnet kun nousen vaa'alle, et sit se kattooo et jaahas, se ei varmaan leikkaa vauvansa kynsiäkään sit :D

Hehee, no mut joo kivasti meni. Pissatesti oli okoo, hemoglobiini 130, verenpaine 130/64 ja pulssi 73 :D Vähän jännitti mikä nostatti tota yläpainetta.

Saatiin papereita ja odotettu vaukirja! Eli missä vauvankehityksestä ja saa kirjoittaa omia muistiinpanoja.. Ja neuvolakortti!!!! Mulla on neuvolakortti <3 Oih, mä todellakin olen raskaana :) Huh huh. Ei tätä vieläkää välillä usko todeksi. Niin monia vuosia oon vaan haaveillut tästä.

Mitäs vielä.. Nii huomenna tilaan synnytyssairaalaan ajan ultraan ja sit samalla ultran jälkee pitää käydä verikokeis, otetaan mm. downsyndrooman riski verikoe ja muita verikokeita..

Kaikenlaista tuli kyseltyä ja kaikenlaista tietoa tuli. Huh huh, melkeen 1,5 h siinä vierähti! Käytiin jo läpi kaikkea mitä tulevaisuudessa voi tulla, mut sit se aina totes "no mut mietitään sitä sitten.." Eli selitti aina jotain, esim. ennenaikaisista supistuksista ja sit kuitenkin aina lopetti siihen et "no mut ei stressata sitä vielä, katotaan sitten.." :D

On se vaan niin ihanaa kun tuleva isäkin on niin innoissaan :) Haluaa tulla jokaiseen neuvolaan, vaikka neuvolatäti sanoikin "ei isät yleensä kaikil käynneillä käy, ainoastaan esim. kuuntelemassa sydänääniä jne." Mut avokki on nii innoissaan tulos kaikkiin mukaan <3

Huomenna taas kirppikselle erään mamman kanssa, katsotaas paljon tulee taas shoppailtua xD

Lasketuksi ajaksi tuli nyt sitten virallisesti 24.3.2012, sitä ei muutettu ultran takia, koska heitto oli alle viikon, jos se olisi ollut yli viikon olisi laitettu uusi laskettu aika.

Seuraava neuvola on sitten 3.10. ja sitä ennen pitää käydä ultrassa ja verikokeissa. :)