Stressitaso on aika korkeella :/ Töissä on nii huono tunnelma, työkavereiden kesken meil on kivaa ja kaikki on hyvin, mut pomon takia ja muiden ihmisten samas talossa on vaikeeta. Ulkopuolelta tulee laatu ja tehokkuus paineita, pomo käy ylikierroksilla ja irtisanomisuhka on jatkuvasti läsnä. Huoh.

Vauvaunet alko, niitä olin odottanutkin.. Mut huonolla tavalla alko :( Painajaisina. Eka painajainen viime yönä:

Oltiin meillä, meil oli paljon kavereita ja paljon pinniksiä, asuttiin jossain ihmeellisessä jättiasunnossa, ehkä jossain yhteisössä kavereiden kesken? Kävin läpi kaikki pinnikset etsien meidän vauvaa, aina vaan löysin jonkun kaveripariskunnan vauvan. Lopulta olin käyny kaikki pinnikset läpi ja hätääntyneenä kysyin "Missä meidän vauva on?!" Ensin kaverit yritti vaihtaa puheenaihetta ja lopulta kaikki keräänty mun ympärille säälien ja sano "sä et taida muistaa, oot varmaa vieläki niin shokissa. Sun vauva kuoli synnytyksessä". HYYYI!!! 

Seuraava painajainen tuli päiväunien aikana, heräsin siihen et olin varma et lapsivesi oli alkanu tihkuu, onneks tajusin pian sen olevan unta! o.O Tuntu iha aidolta, pomppasin iha ylös ku olin varma et lapsivesi tihkuu o.O Hyi, ei näitä enää lisää kiitos! Vaan onnellisia unia synnytyksen jälkeisestä elämästä kiitos <3 

Anna Geddesin ihanaa vauvataidetta <3

On kyl iha huippuu ku ihmiset kommentoi masua tai koskee masuun <3 Mua ei ahdista ollenkaan, toisin ku monet sanoo et se on kauheeta ku kaikki hiplaa, musta ei :D Ja ihanaa on kans ku jotkut kaverit ja työkaverit kutsuu Mammaks <3 Tänääki työkaveri sano et "sul on iso masu!" ihanaa :) Mä niin rakastan tätä palleroista! Tänään se onkin heittäny paljon volttia ku on paljon tuntunu liikkeitä masussa nyt illalla :)

Lisää Anne Geddesiä.